TwitterFacebookYoutubeRSS

Informació per realitzar tràmits presencials

Dades generals Documentació necessària 

 

Dades generals:

Descripció

Tots els tràmits que es realitzen online es poden tramitar també presencialment a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà de l'Ajuntament de Sant Joan de les Abadesses.

Oficina d’Atenció al Ciutadà

Plaça Major, 3
17860 Sant Joan de les Abadesses
Telèfon: 972720100 | Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Per consultar les especificacions de cada tràmit, recomanem contactar amb l'àrea de l'Ajuntament que el gestiona. Consulta el Directori de serveis municipals.

Qui ho pot demanar?

Qualsevol persona física o jurídica.

Quan?

En horari d'atenció al públic.

Horaris:

De dilluns a divendres:

    • de 8.00 a 15.00 hores i de 16.30 a 19.00 hores

Import:

En funció de cada tràmit a realitzar cal consultar les ordenances fiscals que regulen les taxes.

 

Puja amunt


Documentació necessària:

  • Sol·licitud. Cada tràmit pot tenir un model de instància diferent. Cal que accediu al tràmit electrònic, OMPLIR LA SOL·LICITUD AMB LES VOSTRES DADES sense registrar-se (No cal certificat digital) i prémer el botó "VERSIÓ IMPRIMIBLE" que apareix en el tràmit electrònic que és com aquest:
  • Documentació complementària que considereu pertinent.

 

Puja amunt

 

0
0
0
s2smodern
Comparteix Sant Joan
0
0
0
s2smodern
powered by social2s