Tot i no ser un òrgan d’existència obligatòria es considera necessària la creació d´una comissió informativa formada per tots els regidors de l´Ajuntament amb la finalitat que l´equip de govern informi a la resta de regidors de la corporació, dels assumptes que s´han de sotmetre a aprovació del Plenari Municipal, així com també d´informació sobre diferents assumptes d´interès municipal.
Aquesta comissió tindrà caràcter complementari a l´organització municipal segons els articles 47 i 48 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d´abril, pel qual s´aprova el Text refós de la Llei Municipal i de Règim Local de Catalunya.
La Comissió informativa prèvia al Plenari Municipal està integrada pels següents regidors:
- Sr. Ramon Roqué i Riu, Alcalde que la presideix.
- Sra. Maria Teresa Tallant Descamps
- Sra. Sandra Soler Garcia
- Sr. Jordi Caparrós Marcé
- Sr. Ferran Miquel Rigau
- Sr. Lluís Ibañez Ruano
- Sra. Concepció Formatger Marcer
- Sr. Sergi Albrich Viñas
- Sra. Maria Lluïsa Pérez Castro
- Sra. Elisenda Guillaumes Cullell
Aquesta comissió es reunirà cada dos mesos el dilluns anterior al divendres que tingui lloc la celebració de la sessió ordinària del Plenari Municipal, a les 20:00 hores i no s´aixecarà acta de la mateixa.