Tot i no ser un òrgan d’existència obligatòria es considera necessària la creació d´una comissió formada pels membres de l´equip de govern amb la finalitat de coordinar les diferents actuacions municipals. Aquesta comissió tindrà caràcter complementari a l´organització municipal segons els articles 47 i 48 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d´abril, pel qual s´aprova el Text refós de la Llei Municipal i de Règim Local de Catalunya i tindrà les següents funcions:
- Deliberar, amb caràcter previ, la proposta de futures realitzacions o inici d´actuacions.
- Coordinar el funcionament i fer el seguiment de les diferents activitats municipals.
- Informar als membres del govern de la marxa, de les incidències i el funcionament dels serveis i obres municipals.
- Assessorar als membres del govern en la gestió de les respectives responsabilitats.
La Comissió de coordinació del Govern està integrada pels següents regidors:
- Sr. Ramon Roqué i Riu, Alcalde que la presideix
- Sra. Montserrat Tallant Descamps
- Sra. Anna Soler Rodríguez
- Sr. Ferran Miquel Rigau
- Sra. Maria Rosa Fraxanet Sala
- Sra. Maria Teresa Tallant Descamps
Aquesta comissió es reunirà amb una periodicitat ordinària setmanal, sense necessitat de convocatòria prèvia, els DIMECRES a les 19:00 hores i no s´aixecarà acta de la mateixa.