Dades generals | Documentació necessària | Normativa d'interès | Tramitació | Observacions
Dades generals:
Descripció
Aquest tràmit us permet sol·licitar la cessió o el lloguer de diferents espais municipals. Concretament dels que s´indiquen a continuació:
-
-
- AJUNTAMENT: Sala de Plens
- PALAU ABADIA: Sales
- PALAU ABADIA: Claustre
- EL PALMÀS: Auditori
- PAVELLÓ
- CAMP DE FUTBOL MUNICIPAL
- ESCORXADOR
- ALTRES: Local Pujada de les Monges
-
Qui ho pot demanar?
Qualsevol persona física o jurídica, així com entitats.
Quan?
En qualsevol moment i sempre amb una antel·lació mínima de 15 dies.
Import:
Els preus dels lloguers dels diferents espais municipals es regulen a les ordenances municipals:
Documentació necessària:
- Sol·licitud. Podeu descarregar-vos la sol·licitud a l'apartat "Tramitació".
- Documentació complementària que considereu pertinent.
Normativa d'interès:
- Taxa utilització instal·lacions esportives municipals
- Taxa utilització privativa sala sessions o altres dependències municiapls amb motiu d´un casament
- Taxa utilització equipaments i edificis municipals
Tramitació:
- Per Internet:Per a tramitar telemàticament cal que disposeu d´un certificat digital o DNI electrònic. Inicieu la tramitació a continuació omplint el formulari web i adjunteu-hi la documentació que considereu pertinent.
- Presencialment: Empleneu la sol·licitud, adjunteu-hi la documentació que considereu pertinent, i presenteu-ho a al registre general de l'Ajuntament de Sant Joan de les Abadesses a:
AJUNTAMENT DE SANT JOAN DE LES ABADESSES
Plaça Major, 3
17860 Sant Joan de les Abadesses
Tel. 972720100
També podeu presentar-ho per qualsevol dels mitjans previstos a l'article 38 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú (LRJAP-PAC) com per exemple:
b) Als registres de qualsevol òrgan administratiu, que pertanyi a l’Administració General de l’Estat, als de qualsevol Administració de les comunitats autònomes, als d’alguna de les entitats que integren l’Administració local si, en aquest últim cas, s’ha subscrit el conveni oportú.
c) A les oficines de correus, en la forma que s’estableixi per reglament.
d) A les representacions diplomàtiques o les oficines consulars d’Espanya a l’estranger.
e) A qualsevol altre lloc que estableixin les disposicions vigent.
Observacions:
Si tramiteu electrònicament podeu aportar còpia dels documents en format pdf, sens perjudici del dret de l'Administració a requerir l'acreditació dels documents originals si ho creu convenient.
Si tramiteu electrònicament i, per qualsevol motiu no es pogués fer el tràmit, l'Ajuntament us pot demanar que realitzeu el tràmit presencialment i que porteu la documentació original.