Dades generals | Documentació necessària | Normativa d'interès | Tramitació | Observacions
Dades generals:
Descripció
Qui ho pot demanar?
Quan?
En qualsevol moment de l'any, una vegada finalitzada l'obra i abans de la utilització de l'immoble.
Import:
El que estableix l'Ordenança fiscal reguladora de la taxa de les llicències urbanístiques
Termini de tramitació:
El certificat es lliurarà en el termini màxim d'1 mes des de la presentació de la sol·licitud.
Efectes del silenci administratiu:
El silecnci administratiu serà negatiu.
Documentació necessària:
- Sol.licitud. Podeu descarregar-vos la sol.licitud a l´apartat TRAMITACIÓ.
- Certificat de final d'obra de la urbanització d'acord amb el projecte tècnic aprovat, expedit pel director facultatiu, si s'escau.
- Certificat de final d'obra.
- Document expedit per la Secretaria de Telecomunicacions i Societat de la Informació de la Generalitat de Catalunya que faci constar la presentació al seu centre administratiu del certificat o butlletí d'instal·lació acreditatiu que la infraestructura comuna de telecomunicacions executada s'ajusta al projecte.
- Justificant d'haver sol·licitat l'alta de l'impost de béns de naturalesa urbana.
- Manual d'ús i manteniment de l'edifici, o certificat signat pel tècnic autor del projecte i del promotor de les obres en què s'acrediti que s'ha lliurat al promotor la documentació tècnica relativa al manteniment i conservació de l'habitatge.
- Resguard acreditatiu d'haver efectuat el pagament de la taxa per a la tramitació de l'expedient.
Normativa d'interès:
- Ordenança fiscal reguladora de la taxa de les llicències urbanístiques.
- Decret legislatiu 1/2010, de 3 d'agost, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei d'urbanisme.
Tramitació:
- Per Internet: Per a tramitar telemàticament cal que disposeu d'un certificat digital o DNI electrònic. Inicieu la tramitació a continuació omplint el formulari web i adjunteu-hi la documentació que considereu pertinent.
- Presencialment: Empleneu la sol·licitud, adjunteu-hi la documentació que considereu pertinent, i presenteu-ho a al registre general de l'Ajuntament de Sant Joan de les Abadesses a:
AJUNTAMENT DE SANT JOAN DE LES ABADESSES
Plaça Major, 3
17860 Sant Joan de les Abadesses
Tel. 972720100
També podeu presentar-ho per qualsevol dels mitjans previstos a l'article 38 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú (LRJAP-PAC) com per exemple:
a) Als registres de qualsevol òrgan administratiu, que pertanyi a l’Administració General de l’Estat, als de qualsevol Administració de les comunitats autònomes, als d’alguna de les entitats que integren l’Administració local si, en aquest últim cas, s’ha subscrit el conveni oportú.
b) A les oficines de correus, en la forma que s’estableixi per reglament.
c) A les representacions diplomàtiques o les oficines consulars d’Espanya a l’estranger.
d) A qualsevol altre lloc que estableixin les disposicions vigents
Observacions: