L'infant d'aquesta edat ja adquireix una considerable autonomia.
Progressa molt en el desenvolupament motor i en la seva personalitat: afirmació del "JO" personal i crisi d'oposició.
Es continua amb l'activitat psicomotriu en els diferents espais psicomotors, a la mateixa aula i també al pati.
L'adquisició d'hàbits ja és molt establerta en aquesta edat.
En aquesta edat es continua amb el "massatge infantil" com en els dos cursos anteriors. Aquesta activitat es torna molt participativa pels mateixos infants que col.laboren en el desenvolupament de l'activitat.
Aquí ja aconsegueix un enriquiment progressiu del vocabulari, i passa de la paraula frase, a la frase pròpiament dita.
Progressa en el "joc simbòlic", reproduïnt de manera imaginativa les seves vivències, avançant en el coneixement d'ell mateix i del medi social que l'envolta.
L'infant evoluciona en la capacitat de concentració, i això fa que pugui dedicar-se a activitats de més llarga durada. Li agrada plasmar en el paper el que va aprenent. D'aquesta manera comença a adquirir una bona base pel seu desenvolupament escolar posterior.
El racó de treball En Panxeta El bany
![raco_treball_p2 raco_treball_p2](/images/stories/antic/raco_treball_p2.jpg)
![panxeta panxeta](/images/stories/antic/panxeta.jpg)
![bany_p2 bany_p2](/images/stories/antic/bany_p2.jpg)
Experimentem amb diferents materials:
![pinturap2.jpg pinturap2.jpg](/images/stories/antic/ajuntament/infants/aula%20titi/pinturap2.jpg)
![roger.jpg roger.jpg](/images/stories/antic/ajuntament/infants/aula%20titi/roger.jpg)
![pati_p2.jpg pati_p2.jpg](/images/stories/antic/ajuntament/infants/aula%20titi/pati_p2.jpg)
![jordi.jpg jordi.jpg](/images/stories/antic/ajuntament/infants/aula%20titi/jordi.jpg)
![jocs_p2 jocs_p2](/images/stories/antic/ajuntament/infants/aula%20titi/jocs_p2.jpg)
![rentar_mans_p2.jpg rentar_mans_p2.jpg](/images/stories/antic/rentar_mans_p2.jpg)
![rentar_mans_p2_1.jpg rentar_mans_p2_1.jpg](/images/stories/antic/rentar_mans_p2_1.jpg)
Alguns anem a dinar a casa i els altres esperem el dinar de manera impacient...
![dinarcasa dinarcasa](/images/stories/antic/ajuntament/infants/aula%20titi/dinarcasa.jpg)
![dinarp2 dinarp2](/images/stories/antic/ajuntament/infants/aula%20titi/dinarp2.jpg)
![dinar2.jpg dinar2.jpg](/images/stories/antic/ajuntament/infants/aula%20titi/dinar2.jpg)
![dinartiti dinartiti](/images/stories/antic/ajuntament/infants/aula%20titi/dinartiti.jpg)
![dinarlia dinarlia](/images/stories/antic/ajuntament/infants/aula%20titi/dinarlia.jpg)
![dinarnuria.jpg dinarnuria.jpg](/images/stories/antic/ajuntament/infants/aula%20titi/dinarnuria.jpg)
![p2dinarnens p2dinarnens](/images/stories/antic/ajuntament/infants/aula%20titi/p2dinarnens.jpg)
![dinarnena dinarnena](/images/stories/antic/ajuntament/infants/aula%20titi/dinarnena.jpg)
![p2dinarnenes p2dinarnenes](/images/stories/antic/ajuntament/infants/aula%20titi/p2dinarnenes.jpg)
jhhk